
باز مهندسی فرآیند های میز خدمت عمومی در کمیته امداد استان قزوین
احسانی فرد در حاشیه سه شنبه های مردمی و ملاقات عمومی با مددجویان کمیته امداد بیان کرد : هدف کمیته امداد ارائه خدمت بهتر در حداقل زمان ممکن به مددجویان و مراجعین است که به ادارات کمیته امداد مراجعه می نمایند.
وی تصریح کرد ؛ در همین راستا اداره کل کمیته امداد استان قزوین با ،بازمهندسی در فرآیندهای میز خدمت عمومی شرایط را برای ارائه خدمت در کمترین زمان را برای مراجعین فراهم نموده است .
ایشان افزود : طراحی سامانه امداد هوشمند از جمله خدماتی است که کمیته امداد با بهره گیری از آن توانسته است سرعت پاسخگویی به مراجعین را چند برابر نماید.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد : سامانه سها یا همان امداد هوشمند با اتصال به ۲9 وب سرویس ادارات و سازمانهای مختلف گام بزرگی در ارائه خدمات میز خدمت الکترونیکی به خانواده های ولی نعمت و سایر مراجعین می باشد.
ابراهیم احسانی فرد اظهار داشت : کمیته امداد استان قزوین ارائه خدمات الکترونیکی خود را به مددجویان محدود نکرده است و با طراحی سامانه اینترنتی www.33808.ir وکددستوری #028*8877* از مساعدت و مشارکت خیرین در طرحهای مختلف به صورت غیر حضوری بهره مند می گردد.
وی تصریح کرد : حامیان عزیز کمیته امداد که در طرح اکرام ایتان ثبت نام کرده اند نیز با ورود با سامانه ekram.emdad.ir می توانند از وضعیت واریزیها و فرزند معنوی خود مطلع گردند .