
پاسخگویی به یک هزار نامه نمایندگان برای کمک به نیازمندان
به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ محمد صیادی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به طور مستمر پاسخگوی مراجعان است که بخشی از این مراجعان با حضور در دفتر نمایندگان امور خود را پیگیری و مطالبه می کنند.
وی ادامه داد: البته در حال حاضر با توجه به بسترسازی انجام شده نیازمند نیاز نیست حضور فیزیکی داشته باشد بلکه از طریق سایت سها https://soha.emdad.ir/ همه خدمات از ابتدای درخواست تا ادامه دریافت خدمات قابل پیگیری است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: ارزیابی و بررسی وضعیت افراد متقاضی مساعدت در این سایت با توجه به اتصال به درگاه های مختلف ملی، رصد شده و پس از احراز شرایط عمومی، متقاضی به مددکار و کارشناس مربوطه برای بررسی بیشتر ارجاع می شود.
وی با اشاره به نامه های دریافتی از نمایندگان افزود: در استان قزوین چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی داریم که طی 9 ماهه سال جاری یک هزار و 27 نامه از سوی آنها برای کمیته امداد امام (ره) اراسل شده است.
صیادی عنوان کرد: از این تعداد نامه401 نفر درخواست اشتغال، 231 نفر درخواست وام قرض الحسنه، 204 نفر درخواست کمک بلاعوض و 13 نفر درخواست کمک های درمانی داشته اند و مابقی درخواست ها در خصوص جهیزیه، مسکن و سایر مسائل بوده است.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد نامه ها به ترتیب از حوزه جغرافیایی بوئین زهرا و قزوین و آبیک بوده است که پاسخگویی به ان نامه ها هم پس از بررسی از طریق سایت سها تأیید و یا رد شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: مشکلات مختلف در میان مراجعان وجود دارد که بخشی از این مشکلات را با کمک بلاعوض و موردی رفع می کنیم ولی بخش اعظمی از این مشکلات نیازمندان توانمندی و توانمندسازی افراد است که باید در این رویکرد فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/س